25 ianuarie 2010

Doar weekend...

M-am bucurat degeaba de vacanta...aceasta inca nu va veni curand. Maine la serviciu! Noi trebuie sa venim oricum la lucru, n-avem nici o legatura cu restul angajatilor de pe santier.Dar ne-a placut foarte mult acest sfarsit de saptamana si tare bine ne-a facut, psihic!

Vineri am fost la Avatar, in sala 16 de la Afi Palace Cotroceni. Alexia a ramas la locul de joaca pana s-a terminat filmul. Pana la ora rularii am facut cateva cumparaturi ca sa nu ma plictisesc, am fost chiar si la Real sa-mi mai iau cerealele mele preferate. Mi-am adus aminte cat de incantata a fost mama de ele...m-a sunat sa-mi spuna ca sunt grozave si ca ar mai vrea niste pungi. Pe la miezul noptii am ajuns si noi in Slobozia. Drumul a fost ca in filmele de groaza,eram singura masina care mergea spre Constanta, ca majoritatea se intorceau.Majoritatea fiind numai tiruri care ne saltau de cate ori treceau pe langa noi. Viscolea. Bogdan conducea, dar fara sa vada in fata ochilor. Eram hotarati, tot inainte! Mama ne astepta cu placinta, asa cum ne-a promis...Oanei ii facuse cu mere si mie de dovleac, o bunatate!Ne-am culcat pe la 02:00 dimineata si ne-am trezit pe la 12:00.

A doua zi, asta dupa ce am mancat putin si am stat cu ai mei la o cafeluta...am plecat la prietenii nostri, Catalina si Cipri.Extraordinar ne-am simtit aici, ne-a prins 01:00 AM.Nu ne mai lasau sa plecam, am stat mult la povesti...nu ne mai vazusem de aproape un an de zile. Ana e o minune de copil, sa le traiasca! Duminica am plecat spre Bucuresti ca s-o lasam pe Oana, apoi ne-am continuat drumul pana la Campina.Era soare, dar totusi ger!

Acum fac salata de vinete...ma gandesc ca maine o iau de la capat cu lucru'.Si totusi mi-a venit o idee, sa vedem daca iese! Astept ziua cand ne vom muta de-aici la casa noastra, avem planuri mari!

PS: Mi-a dat Cipri filmul "Ingerul digital" si l-am vazut aseara. Este acelasi mesaj din "Secretul Suprem": rugaciune, iertare si dragoste, ca atat ne-a mai ramas. Doamne'ajuta!

6 comentarii:

Ina spunea...

si cum ti s-a parut Avatar? Sorin a fost ieri dar nu i-a placut deloc. A venit dezamagit.

Catalina spunea...

Ina, Avatar este o aluzie clara la ce se va intampla cu planeta noastra...eu cred ca americanii pregatesc terenul de pe acum sau ne pregatesc pe noi sufleteste.Desi d-aia nu mai pot ei de sufletele noastre! Asa...sa continui! Mi-a placut mult tehnologia salii de cinema, NO COMMENT! nu pot spune ca nu mi-a placut,m-a captivat totusi, interesant scenariul... si regia!

Ina spunea...

nu stiu de ce pe mine nu ma atrage deloc. Dar deloc. de-aia nici n-am mers. Uite despre ce iti vorbeam la telefon: http://web.me.com/pascalboogaert/Site/foto3.html
Nu ma omor eu de obicei dupa filem asa ca... daca am vazut Titanicul abia acum 2 ani :))

Catalina spunea...

Da,seamana intr-un fel...numai ca asta e mai mult SF...pe mine ma atrag SF-urile, stii bine! te pup.

PS: O SA-TI SCRIU UN E-MAIL MAINE, sa te intreb ceva.te pup!

Ina spunea...

ok, il astept.

Pup!

Catalina spunea...

ok.