9 ianuarie 2010

Coada la vaccinare!

Este inadmisibil ce se intampla la Bucuresti astazi...m-a luat groaza!

Nu credeam, adica nu-mi imaginam ca exista atata lume dezinformata in legatura cu vaccinul contra gripei porcine... La institutul Matei Bals sunt cozi interminabile de oameni care au venit sa ceara vaccinul, si pentru ca nu se poate face fata...au mai facut o sectie de vaccinare la institutul oftalmologic.

Unul din oamenii care asteptau sa se vaccineze a spus:" am incredere in acest vaccin, ca medicina este foarte avansata la ora actuala..." Extraordinar, cata manipulare...incepe numaratoarea inversa pentru reducerea populatiei, tot ce am citit mai demult din carti, incepe sa se adevereasca.

Traim vremuri groaznice si acum incepe adevarata triere a populatiei, traim acum trecerea de la o era la alta si ne pregatim de "trezirea la punctul zero". Am citit aceasta carte si realizez foarte bine cat este de adevarat tot ce se spune in ea... Ce criminali, ce oameni diabolici...ne conduc! 85 % din medici nu vor sa faca aceste vaccinuri, dar oamenii totusi insista sa ceara "serul mortii"

NU VA VACCINATI, oameni buni, TREZITI-VA !!!


6 comentarii:

Ana spunea...

ooooooooooof,cata dreptate ai!!! Eu am sitevit de cand le tot explic catorva colege ca nu trebuie sa se vaccineze. Intr adevar este o isterie totala aici,si la servici,si in bloc toata lumea vrea la vaccin!!!!

Catalina spunea...

Eu nu am cui explica, din fericire!toti ai nostri stiu ce implica acest vaccin. Si totusi ma surprinde numarul inconstientilor, ca sa nu zic ...al fraierilor. dar vorba cuiva, "lasa-i sa moara, ca si-asa sunt prea multi prosti pe lumea asta..."
Trist...

Ana spunea...

si azi a fost la fel,iar primarul ( care nu cred ca s a vindecat) a anuntat ca de maine deschide punct de vaccinare si in pasaj la Universitate!!!! Cat de mult ne vor astia morti. Cine nu moare de inima rea din salariu sau pensie sa moara de vaccin...cam asa suna...

Catalina spunea...

Da Ana, asa este. Ne vor morti cat mai repede...daca nu din mancare, macar din medicamente mai repede !!!

maya spunea...

Eu consider ca fiecare are dreptul sa faca ceeace doreste.Problema este,ca majoritatea,nici macar nu se informeaza.Aud sau vad la televizor,sau le spune nu stiu ce vecin ca a facut,si e bine.."fa si tu!" Nici nu ma refer strict la vaccinul contra gripei porcine,ci asa în general,la orice vaccin.Multi nici nu stiu ca un vaccin trebuie facut atunci cînd organismul este sanatos.Altii merg chiar bolnavi(tuse,febra...ma rog boli de astea care slabesc sistemul imunitar)la doctor,iar acestia îi vaccineaza fara a întreba macar daca pacinetii se simt bine.Un organism slabit,bolnav,chiar si de la o simpla raceala...poate sa cedeze în urma unui vaccin de gripa(chiar si cel pentru gripa obisnuita)...
Eu nu m-am vaccinat,si nimeni din familia mea nu a facut-o.Avem prieteni care au avut deja gripa porcina,si au trecut-o cu bine,chiar fara nici cea mai mica problema.Stiu ca ca nu toate cazurile se sfîrsesc cu bine,nici de la gripa porcina si nici dupa vaccin.În scoala care merge fiica mea,au fost cîteva cazuri,dar au fost izolate la timp,si deja de multa vreme nu mai au niciun caz în scoala.
Oamenii care au decedat în urma infectarii cu virusul H1N1,sufereau si de alte boli/aveau sistemul imunitar slabit(alte gripe,pneumonii..etc),însa în urma vaccinului au murit oameni sanatosi.Femei gravide au pierdut sarcinile,unele chiar si în stare foarte avansata a sarcinii...
Aici s-au vaccinat foarte putini oameni.Eu cel putin,nu cunosc personal nici o persoana care si-a facut acest vaccin.M-a speriat ce am vazut la TV în România!Cozi infernale,unde lumea statea ore-n sir,pentru a primi acest vaccin!
Cîndva mi-am consultat si eu doctorul,întrebînd ce sa fac.E bine,nu e bine?Sa ma vaccinez,sau sa nu?Mi-a spus ca în cabinetul lui, nici macar nu se aduna 10 pacienti ca sa poata desface o doza(în care sînt 10 portii/pentru 10 persoane).Dar pentru ca totusi vine cîte un pacient care doreste acest vaccin,s-a pus cu mai multi doctori din oras,si cum aduna fiecare cîte un pacient,cînd au 10 în total,îi anunta telefonic si îi cheama pe toti odata în cabinetul unuia dintre ei,sa poata deschide doza pentru 10 persoane...iar în tara,se înghesuie lumea,sta la cozi infernale,ca pe vremea comunismului...parca s-ar da pîine calda...
M-am întins ca o rîma,dar ce vreau sa zic de fapt este,ca mi-e mai frica de vaccin decît de gripa porcina.

Catalina spunea...

Si eu consider ca fiecare e liber sa faca ceea ce doreste, dar de la asta pana la a fi prost voluntar...e drum lung. astazi mi-a zis colegul, cu care am discutat despre vaccinul asta mizerabil zile in sir si cu care nu era de acord...ca sotia lui vrea sa se vaccineze acuma...pentru ca mai vor un copil anul acesta...deci, am ramas fara cuvinte! mi-a mai spus apoi ca asa a invatat-o ginecologul si medicul de familie...crede-ma, prostia ma face rea cu unii si le spun in fata ca sunt redusi.Nici acum nu-mi vine sa cred ca l-a convins nevasta-sa sa se vaccineze pentru ca asa au invatat-o si pea ea doi doctori de kko.Stii ce Maya, eu nu am avut niciodata incredere in doctori si in profesori, iar acum nici atat. am cea mai mare scarba pentru doctorii din Romania, scurt!cumnatul meu e medic in New York si mi-a spus ca acolo nu se aude isteria ca la noi, nici macar nu se mediatizeaza ca aici. Avem niste guvernanti lingai care se apleaca in fata oricui...si mi-e sila rau, da rau! Dar mi-e mai sila de prosti,pentru ca nu sufar prostia.
Si vaccinul contra cancerului uterin e nasol, cel pe care l-au injectat fetitelor...asasinii!