12 ianuarie 2010

Bunatate de musli

Musli cu miere, ovaz,, orz, orez, zahar brun, fructe rosii (capsune, mure, zmeura)…depinde ce varianta alegi…oricum sunt crocanti si foarte deliciosi, yami-yami!

IMG_0953

Prima data i-am descoperit in dm la Real, apoi I-am gasit chiar in supermarket…la raionul cu produse bio, acolo unde gasim lapte, paste, cereale, sosuri, condimente, miere etc.. Atata sunt de buni, ca i-as pune si in supa, eee…vorba vine! La dm am gasit acesti musli simpli, fara miere sau fructe, insa in supermarket am gasit aceste doua variante delicioase, fructe rosii si miere. Cei cu fructe rosii sunt acrisori, foarte crocanti, usor dulci…gasesti zmeura sau capsune uscate…sunt o nebunie!

Nu-i mananc decat in cursul saptamanii, cand sunt la birou… weekend-ul este rezervat paparei(daca sunt oua organice) sau ceaiului cu unt si dulceata, asta pentru ca le pregateste Bogdi ;)

IMG_0991

Imi plac tare mult si goi, fara sa-i combin cu lapte sau iaurt.

IMG_0986

THE BEST !

2 comentarii:

Ina spunea...

cand o sa incerci varianta de granola de casa ai sa vezi ca orice musli paleste in comparatie cu aceasta :)

Catalina spunea...

Te cred Inuta, dar nici cu asta nu-mi e rusine...e nemaipomenit!
Cand am sa fac varianta de granola...am sa-ti spun sincer daca imi va placea mai mult decat asta cu fructe rosii si orez crocant...nu stiu. S-ar putea sa-mi placa ambele la fel, fiecare cu gustul si aroma sa...
Stii cum este,mancarea preferata este cea care iti cade cel mai bine. te pupacesc!